HTML

Mi vagyok én?

Ez a történet Fanny-ról szól aki az átlagosból egy pár nap alatt a természetfelettiv alakul át.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

2010.09.10. 22:07 KoliFan

Kedves olvasók!

                       Kedves olvasók!

 

Sziasztok! Ha ezt olvassátok akkor a azt jelenti hogy szántatok egy kattintást az én kis blogomra.Ezt előre is köszönöm. Ez a blog még nagyon friss de ígérem sok résszel fogok nektek szolgálni az idők során.Remélem tetszeni fog ez a blogom is mert én úgy vettem észre hogy a másik blogom( www.kolifan.blog.hu) elnyerte egy pár ember tetszését. Ha valami észre vétel, esteleg jótanács jut az eszetekbe nyugodtan írjátok le nekem. Az építő kritikákért hálás vagyok de az ízléstelen gúnyos megjegyzéseket nem, bár nem nagyon találkoztam még olyan olvasóval. További jó netezést kívánok: Fanni, az író :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tuzlany.blog.hu/api/trackback/id/tr932287317

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása